Jak wytrwać na diecie? Sprawdzone sposoby aby poskromić apetyt Sezon urlopowy mamy w pełni, a każda z nas myśli o tym, by szczególnie w wakacje wyglądać pięknie. Latem łatwiej jest nam przejść na dietę, mamy ogromną dostępność świeżych owoców i warzyw, a wysokie temperatury dodatkowo zachęcają do lekkich i niskokalorycznych posiłków. Ograniczają sobie jedzenie, niekiedy pojawia się dokuczliwe uczucie głodu. Jak sobie z tym poradzić i dalej wytrwać w swoich postanowieniach? 1.Pijmy dużo wody, szczególnie gazowanej (lepiej zaspokaja głód), z dodatkiem pokrojonych owoców, cytryny czy listków mięty 2. Pomocne może okazać się wypicie kawy typu latte, ze spienionym mlekiem czy cappuccino – ciepły napój wypełni żołądek i pomoże zapomnieć o głodzie. Filiżanka ulubionej małej czarnej doda nam również energii. 3. Warto przechowywać w albumach lub na komputerze zdjęcia z czasów gdy nasza figura była idealna, działa to motywująco w chwilach zwątpienia. Jeśli takimi ujęciami nie dysponujemy, możemy poszukać w sieci inspirujących przemian innych kobiet, którym już się udało. Tym sposobem odciągamy też uwagę od jedzenia. 4. Pamiętajmy o zasadzie 5-6 małych posiłków w ciągu dnia, zjadanych w odstępie 2-3 godzin. Utrzyma to na stałym poziomie cukier w organizmie i sprawi, że przez cały dzień nie dopuścimy do sytuacji gdy będziemy bardzo głodne. 5. Biało doskonale i na długo zaspokaja głód. Sięgajmy po produkty nabiałowe (mleko, serki, jogurty) do śniadania i kolacji, a na obiad czy lunch przygotujmy sobie chude mięso z warzywami.

Tagi: , ,